пʼятницю, 21 серпня 2015 р.

Урок єдності «Вічна і єдина наша Україна»



    24 серпня – це не просто День народження держави, це свято здійснення мрій і сподівань багатьох поколінь, які з любовю творили і плекали українську націю, самостійну державу, мужньо боролися за її майбутнє.
    Урок єдності «Вічна і єдина наша Україна», який підготували у бібліотеці-філії №8, проводився з метою зацікавити підростаюче покоління історією свого народу та країни; виховувати почуття національної гідності, гордості за свою Батьківщину.


  Напередодні у бібліотеці була оформлена книжкова виставка «Книга єднає Україну»
    Історичний гід «Ти – одна і неподільна, Україно моя вільна» ознайомив присутніх зі славною історією нашої Батьківщини.  
Діти активно брали участь у патріотичній грі «В Україні я живу»  та переглянули відео «Я – Незалежна твоя Батьківщина», що спонукало їх до відвертої розмови на тему: «Мій краю  -  я тобі бажаю!»
    Дуже приємно, що гості продемонстрували гарні знання з історії та були активними!


Немає коментарів:

Дописати коментар