суботу, 17 травня 2014 р.

Сімейна ігротека: «Острів Радості – Сім’я»

                      
      15 травня 2014 року бібліотека-філія №8 спільно з ДЮК «Гірник» провела сімейну ігротеку «Острів Радості – Сім’я» присвячену Міжнародному дню сім’ї, адже родина для нашої неньки України - важлива складова держави,  складає нашу історію, культуру народу та традиції, а також душу та серце людини.
   Виставка  «Родина – мій дім, мій оберіг» створена для того, щоб привернути увагу до проблем у родинах, щоб їх помітити та намагатися подолати, адже родина - це маленький світ кожної людини, який складається у великий та прекрасний всесвіт.

     Протягом  заходу діти відповідали на хитромудрі запитання вікторини «Наш дім», доповнювали прислів’я про сім’ю, розгадували загадки, декламували вірші,  співали пісні.

      Цікаво пройшла гра-мандрівка «Сторінками улюблених книг» та конкурс малюнків «Весела палітра».

                   

         Присутні отримали емоційне задоволення та солодощі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар